Jak služba bezajťáka funguje?

  • Jednoduše si vyberete vhodný plán, objednáte a a zaplatíte.
  • Následně od nás dostanete emailem číslo karty s úvodními informacemi.
  • Zaregistrujete si telefonní číslo a zařízení přes webový formulář.
  • A poté již směle zavoláte nebo napíšete jaký máte problém.
  • Než zavoláte, doporučujeme vám stáhnout si do vašeho zařízení program AnyDesk, který najdete zde. Ušetří nám to čas při komunikaci a vyčerpáte méně předplacených minut.
    Jak probíhá řešení požadavků?

    Většinu vašich požadavků vyřešíme vzdáleně, aniž bychom k vám museli jezdit. Konkrétní řešení pak už záleží na tom, co od nás budete potřebovat.

    Vzdáleně umíme vyřešit např. nastavení emailu, nastavení wifi routeru, připojení a zprovoznění tiskárny, instalaci nových her a moho dalších užitečných věcí.

    Jaké zařízení mohu registrovat?

    Do každého plánu lze registrovat dvě samostatná zařízení, která jsou připojená k internetu a která mají operační systém aktuálně podporovaný výrobcem.

    Zvlášť se registrují síťová zařízení. Mobilní telefon, registrovat nemusíte, o ten se staráme v ceně služby ZDARMA.

    Co když potřebuji vyřešit správu sítě? Umíte i toto?

    Ano. Správu sítě, tedy typicky více než 2 uživatele nebo 2 zařízení rešíme formou příplatkového balíčku UNLIMITED, který umožní registrací buď neomezeného počtu uživatelů nebo zařízení. O navýšení na plán UNLIMITED je třeba požádat, např. zasláním emailu na pomoc@bezajtaka.cz.

    Poté pro službu platí stejné podmínky jako v základní verzi.

    Kolik stojí navýšení plánu karty na UNLIMITED?

    Jedná se o jednorázový poplatek ve výši 50% nominální hodnoty základního plánu. Pokud si tedy objednáte Diamantový plán za 32.790,- Kč ročně, pak na UNLIMITED vám službu povýšíme za 16.395,- Kč ročně.

    Kdy mohu služby začít používat?

    Služba je aktivována do 24 hodin od objednání a zaplacení. Aktivací se rozumí zaslání emailu s číslem karty.

    Co umíte vyřešit? S čím mi pomůžete?

    Je toho hodně, proto uvádíme jen nejběžnější příklady:

    • nákup a úvodní instalace nového zařízení (PC, notebook, tablet, telefon, tiskárna, skener, televize, monitor apod.)
    • nefunkčnost používaného zařízení, nebo jeho části
    • nastavení emailových služeb, instalace aplikací (Word, Excel apod.)
    • zařízení vám zobrazí zprávu či hlášení, kterému nerozumíte

    S čím nám naopak nevolejte, jsou zapomenutá hesla. Vaše hesla neukládáme, ani je nechceme znát. V žádném případě nepřistupujeme do služeb s jakýmkoliv pohybem majetku (například internetové bankovnictví)!!!

    Co když problém nevyřešíte?

    Když nebudeme umět váš problém vyřešit, neodečítají se vám žádné předplacené minuty či hodiny. Prostě a jednoduše nic nezaplatíte.

    Jste plátci DPH?

    Ano, jsme. Všechny ceny na stránkách uvedené jsou konečné, tedy včetně DPH.

    Dokumenty ke stažení